Náš FinGo porovnávač je na svete už od roku 2017. Všetkým našim klientom, ktorí nám zanechajú kontaktné údaje v porovnávači, voláme z nášho Kontaktného centra. Potom im nájdeme v Trhovisku niektorého z našich najvhodnejších špecialistov. Hneď v prvom roku sme spravili cez 60 tisíc hovorov a pomohli nespočetne veľa klientom. Teraz vám trochu priblížime, ako to na na našom Kontaktnom centre funguje.
FinGO Kontaktné centrum otvorilo svoje dvere v októbri 2017, no už mesiace pred spustením sme pracovali na správnom nastavení Kontaktného centra a Trhoviska. Nastavoval a testoval sa systém, učili sme sa na fiktívnych klientoch, experimentovali sme, čo ktoré kliknutie spraví. Príprava skriptov a manuálov bola rovnako dôležitá. A takisto ľudia, ktorých sme starostlivo vyberali na prácu operátora. Tí sa museli učiť nielen o produktoch, ale aj to, ako funguje obchodné oddelenie a akým spôsobom komunikujeme s klientmi.
Celá táto príprava nám dnes pomáha k úspechu a každá nová skúsenosť nás posúva vpred.
Hneď prvý potenciálny klient, ktorého sme spojili s naším sprostredkovateľom, úspešne získal hypotéku. Najvyššia hypotéka, ktorú sme vyriešili pre klienta, ktorý prišiel z nášho webového porovnávača, bola na sumu 400 000 €. Možno vás zaujme, že sme sa stretli aj s požiadavkami na financovanie kúpy lietadla, lode či kombajnu.
Dnes naše kontaktné centrum tvoria ľudia, ktorí milujú komunikáciu s ľuďmi a teší ich možnosť pomáhať klientom. Každý deň získavame nové obchodné príležitosti z internetu a našej stránky www.fingo.sk. Najväčší dopyt, aj po sprísnení podmienok v júli 2018, je stále po hypotékach. Vďaka nášmu hypotekárnemu porovnávaču si ľahko a prehľadne viete pozrieť najvýhodnejšie ponuky na finančnom trhu a s vybavením hypotéky ochotne a odborne pomôžu naši špecialisti z celého Slovenska. Navyše ako klient nič neplatíte.
Prečo sa s nami klienti radi rozprávajú?
Rozhodne je to atmosféra na telefóne, ktorá je podobná rozhovoru so známym na dobrej káve – na tú boli naše operátorky aj mnohokrát pozvané. Na Kontaktnom centre zisťujeme a overujeme klientovu požiadavku, teda čo presne hľadá, či a ako mu môže náš kolega z radov sprostredkovateľov pomôcť. Takto overené a doplnené informácie posielame špecialistom na daný produkt. Táto analýza následne pomáha a zrýchľuje prácu našim maklérom, ktorí prichádzajú na prvé stretnutie s klientmi už pripravení a priamo s prvými návrhmi riešení.
Spájame online a offline svet v komunikácii s klientmi nielen pri prvotnom zisťovaní požiadaviek, ale aj pri spätnej väzbe, za ktorú našim klientom ďakujeme. Každá spätná väzba je pre nás motivačná a učí nás ako robiť veci tak, ako si naši klienti predstavujú.
V roku 2018 Kontaktné centrum spracovalo cez 25 000 požiadaviek. Naši klienti oceňujú najmä rýchlosť a pohodlnosť celej služby a to, že nemusia čakať v rade. Požiadavky klientov spracúvame rýchlo, odborne a najmä tak, aby to bolo pre nich čo najpohodlnejšie. Pomáhame im tak zjednodušiť celý proces vybavovania hypotéky, životného poistenia, vybrať investíciu, poistenie auta či domu a ďalšie produkty a šetríme im čas, energiu a peniaze.
Na Kontaktnom centre sa riadime mottom:
„Ľudia zabudnú, čo ste im povedali, ľudia zabudnú, čo ste pre nich urobili, ale nikdy nezabudnú na to, ako sa pritom cítili.“
Preto robíme svoju prácu ľudsky, s úsmevom na tvári a tak, že nikdy nič nie je problém. Kvalita a školenie nášho tímu sú jedným zo základných pilierov, na ktorých stojí naše Kontaktné centrum. Naše operátorky okrem ľudskosti a záujmu pomáhať klientom, majú licencie stredného stupňa pre poskytovanie úverov a poistenia, vďaka čomu vedia lepšie pomôcť klientom.
Na záver ešte niekoľko milých poznámok od našich klientov:
„Pani, vy máte taký krásny hlas, s vami by som sa rozprával aj o ničom.“
„Pani, vy budete asi aj zamestnanec mesiaca, ste veľmi milá. Dobre urobili, že Vás tam zamestnali.“
„Ďakujem, že ste mi zavolali. Nevedel som, že aj takto rýchlo a jednoducho sa to dá riešiť.”
Máme radosť z neustáleho rastu počtu klientov a už teraz sa tešíme na nové projekty a výzvy, ktoré nás čakajú.
Hľadáte spôsob, ako za svoj hypotekárny úver platiť menej? Máme pre vás tipy, ako si…
Do školského prostredia prirodzene patria aj rôzne riziká – od situácií, ako je školský úraz,…
Máte doma psíka, mačku alebo iného domáceho miláčika? Možno ani netušíte, že ich zdravie a…
Moderné životné poistenie ľuďom pomáha finančne prekonať ťažké obdobie, či už z dôvodu vážneho úrazu…
Mnoho ľudí si myslí, že investovanie do nehnuteľností je len pre bohatých. Opak je však…
Investovanie do fyzického zlata je overený spôsob, ako ochrániť svoje úspory pred infláciou a ekonomickými…